Format e bashkëpunimit shkollë-komunitet
DOI:
https://doi.org/10.62928/kp.v4i1.4571Abstract
Format e bashkëpunimit shkollë-komunitet janë të shumta, të ndryshme dhe klasifikohen në bazë të kritereve të ndryshme. Gjatë përdorimit të këtyre formave, duhet të kemi kujdes që t’i përdorim me mjeshtri dhe t’i zgjedhim metodat e sakta në situata të caktuara. Zakonisht, format e bashkëpunimit i kemi ndarë në dy grupe, direkte dhe indirekte, të cilat i kemi trajtuar më gjerësisht në vazhdim.Keywords:
Forma, direkte, tërthore, bashkëpunimi, ndërveprimi, shkolla, komunitetiDownloads
References
-
Berisha, B. (1978). Bashkëpunimi i prindërve kontribuon në zgjidhjen e vështirësive: ‘Shkëndija’, Prishtinë.
-
Brada, R. (1995). Pedagogjia familjare si disiplinë pedagogjike, Pejë, ‘Dukagjini’.
-
Temple, Ch. (2001).Të menduarit kritik përgjatë Kurrikulit. Instituti për Shoqëri të Hapur, Nju Jork.
-
Fullan, M. (2000). Domethënie i ri i ndryshimit në arsim. SOROS. Fondacioni i Kosovës për shoqëri të hapur, Prishtinë.
-
Grup autorësh. (2001). Roli i shkollёs në përfshirjen e prindërve në edukim, Tiranë.
-
Instituti Pedagogjik i Kosovës (2011). Kërkime pedagogjike, Prishtinë: SAS
-
Koliqi, H. (2003).Tendencat bashkëkohore në arsim, Prishtinë: Maket.
-
Krasniqi, I. (2005). Sisteme e strategji të mësimdhënies bashkëkohore. (Skica ligjërimi dhe materiale tjera mësimore).Prishtinë.
-
Miller, B. (2005). Si tё krijohet kontakti i sukseshsёm me nxёnёsit, Ferizaj.
-
Prodanoviq, L. (1978). Fillimi i bisedës me prindër. ‘Shkëndija’,Prishtinë, Nr. 14, f.
-
SOROS. (2000). 39 Idetë për kyçje e prindërve në programin dedikuar fëmijëve parashkollorë, Tiranë.
-
Zuna, A. (2003). Edukimi parashkollor në familje, Prishtinë.
-
Zuna, A. (2008). Dhuna në familje nënë thirrjen pedagogjike, Prishtinë, Libri shkollor.
References
Berisha, B. (1978). Bashkëpunimi i prindërve kontribuon në zgjidhjen e vështirësive: ‘Shkëndija’, Prishtinë.
Brada, R. (1995). Pedagogjia familjare si disiplinë pedagogjike, Pejë, ‘Dukagjini’.
Temple, Ch. (2001).Të menduarit kritik përgjatë Kurrikulit. Instituti për Shoqëri të Hapur, Nju Jork.
Fullan, M. (2000). Domethënie i ri i ndryshimit në arsim. SOROS. Fondacioni i Kosovës për shoqëri të hapur, Prishtinë.
Grup autorësh. (2001). Roli i shkollёs në përfshirjen e prindërve në edukim, Tiranë.
Instituti Pedagogjik i Kosovës (2011). Kërkime pedagogjike, Prishtinë: SAS
Koliqi, H. (2003).Tendencat bashkëkohore në arsim, Prishtinë: Maket.
Krasniqi, I. (2005). Sisteme e strategji të mësimdhënies bashkëkohore. (Skica ligjërimi dhe materiale tjera mësimore).Prishtinë.
Miller, B. (2005). Si tё krijohet kontakti i sukseshsёm me nxёnёsit, Ferizaj.
Prodanoviq, L. (1978). Fillimi i bisedës me prindër. ‘Shkëndija’,Prishtinë, Nr. 14, f.
SOROS. (2000). 39 Idetë për kyçje e prindërve në programin dedikuar fëmijëve parashkollorë, Tiranë.
Zuna, A. (2003). Edukimi parashkollor në familje, Prishtinë.
Zuna, A. (2008). Dhuna në familje nënë thirrjen pedagogjike, Prishtinë, Libri shkollor.
